Seminarium Audiowizualne

1. Imię i nazwisko

2. Adres e-mail

3. Telefon kontaktowy

4. Jaką instytucję reprezentujesz? Gdzie pracujesz?

5. Którą ścieżkę wybierasz (wybierz jeden warsztat z poniższej listy). Maksymalna liczba osób biorących udział w jednym warsztacie: 15. Opisy warsztatów znajdują się poniżej.

Uprzejme informujemy, że rejestracja na konferencję została zakończona.

WARSZTAT A. Jak tworzyć ciekawe materiały audiowizualne, które posłużą promocji instytucji w sieci i pozwolą dotrzeć do młodych odbiorców. Jak aplikacje mogą wspomóc promocję instytucji:
- aplikacje do zarządzania profilami społecznościowymi instytucji
- aplikacje do zarządzania projektami (Asana)
- aplikacje do animacji poklatkowej i tworzenia gifów (Pixlr, Legend, Vine)
- aplikacje do tworzenia filmów i interaktywnych grafik (Magisto, Thinkling, Popplet)

Prowadzenie: Paulina Jędrzejewska

Uwaga! Brak miejsc

WARSZTAT B. Jak poszerzyć ofertę edukacyjną biblioteki z pomocą bezpłatnych aplikacji mobilnych (nowe media jako wsparcie w realizowanej przez instytucję ofercie edukacyjnej):
- jak i dlaczego aplikacje są stosowane w edukacji w Polsce i na świecie (szkoła z iPadem)
- aplikacje i gry edukacyjne (do nauki języków, biologii, geografii: Skeleton, 2048, Słówka, Duolingo)
- wirtualne zwiedzanie, czyli kultura w smartfonie (Wiki Art, Google Art)
- aplikacje z rozszerzoną rzeczywistością (Spacecraft, Anatomy, Gniezno 3d)
- aplikacje do programowania bez konieczności kodowania (ScratchJr)
- multimedialne bajki dla dzieci, czyli zachęta do czytania

Prowadzenie: Noemi Gryczko

Uwaga! Brak miejsc.

WARSZTAT C. Grywalizacja i tworzenie gier, czyli jak zaangażować czytelników w życie biblioteki lub przygotować interesujące zajęcia:
- czym jest grywalizacja
- jak i dlaczego warto wprowadzać grywalizację do biblioteki
- ciekawe przykłady grywalizacji w Polskich i zagranicznych bibliotekach (Planeta Zaginionych Książek)
- jak tworzyć proste gry społeczne i integracyjne dla różnych grup wiekowych jak wykorzystywać je w pracy biblioteki
- jakie bezpłatne aplikacje i programy mogą pomóc w projektowaniu prostych gier (Reggeo, Geocaching, Action Bound)
- skąd czerpać wiedzę i inspiracje

Prowadzenie: Małgorzata Rycharska

Uwaga! Brak miejsc.

WARSZTAT D. Zróbmy sobie aplikację mobilną (przekraczanie wyobraźni - tworzenie aplikacji mobilnych):
- jak tworzyć aplikacje mobilne bez programowania
- jak i dlaczego warto prowadzić warsztaty tworzenia aplikacji mobilnych
- efektem warsztatu jest pełnowartościowa aplikacja mobilna stworzona na podstawie jednego z kilku przygotowanych szablonów
- każdy uczestnik może pobrać ją na swoje urządzenia mobilne

Prowadzenie: Sylwia Żółkiewska

Uwaga! Brak miejsc

6. Jakie masz oczekiwania wobec warsztatów?

7. Czy kiedykolwiek wykorzystywałaś / wykorzystywałeś w swojej pracy nowe technologie?

8. Czy kiedykolwiek wykorzystywałaś / wykorzystywałeś w swojej pracy aplikacje mobilne?

9. Czy masz swoją stronę internetową, bloga, opublikowane scenariusze, prezentacje?

10. Czy przyniesiesz na warsztat smartfon lub tablet?
TakNie
11. Czy masz jakieś preferencje odnośnie wyżywienia (alergie, specjalna dieta itp.)?

Informacja: Wszystkie pola są obowiązkowe. Wypełnienie formularza nie jest jednoznaczne z potwierdzeniem udziału w warsztatach.

PROSIMY O WYRAŻENIE ZGODY W ZWIĄZKU Z TWORZENIEM BAZY UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW, ICH REJESTRACJĄ ORAZ OTRZYMYWANIEM NEWSLETTERA EDUKACYJNEGO NInA:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres pocztowy, adres poczty elektronicznej, telefon) przez Narodowy Instytut Audiowizualny (ul. Wałbrzyska 3/5, 02-739 Warszawa) w związku z rejestracją na Seminarium Audiowizualne.

Wyrażam nieodpłatną zgodę na rozpowszechnianie przez Narodowy Instytut Audiowizualny „NInA” (ul. Wałbrzyska 3/5, 02-739 Warszawa) mojego wizerunku i wypowiedzi w ramach rejestracji audiowizualnej Seminarium audiowizualnego na następujących polach eksploatacji: a. utrwalanie na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym cyfrowym, analogowym i jakąkolwiek techniką, b. zwielokrotnianie jakąkolwiek techniką, w tym techniką cyfrową, analogową i drukarską, c. wszelkie rozpowszechnianie, w tym w Internecie, d. publiczne odtwarzanie i wyświetlanie, e. wprowadzanie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej, w tym Internet, f. wszelkie publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w tym wykorzystanie lub udostępnianie w Internecie, w tym na stronach internetowych NInA, g. wykorzystanie w całości lub we fragmentach (w tym stopklatki), dowolnie wybranych przez NInA w celach promocji i reklamy NInA oraz na opracowanie ww. rejestracji, w szczególności sporządzanie wersji obcojęzycznych.

W przypadku pytań prosimy o kontakt: Dział Edukacji i Badań NInA, Ewa Korzeniowska, ewa.korzeniowska@nina.gov.pl, tel. 22 380 49 82.